لیزر مو زائد با دستگاه مناسب

لیزر مو زائد با دستگاه مناسب

لیزر مو زائد با دستگاه مناسب

لیزر موهای زائد یکی از مهمترین خدمات کلینیک سامان اسکین کرج می باشد که توسط متخصصین و با جدیدترین دستگاه های لیزر که تاثیر بالا و درد کمتری دارد انجام میشود، برخی از افراد برای حذف موهای زائد، درمان لیزر را انتخاب میکنند اما برخی دیگر به دنبال روش های سنتی حذف موهای زائد هستند گرچه با پیشرفت علم و ساخت دستگاه های مناسب برای انواع پوست قطعا لیزر مو زائد موثر تر است.

هدف از لیزر مو زائد

لیزر موهای زائد این امکان را به شما می دهد که به تدریج موهای هر ناحیه از بدن یا صورت را با نتایج دائمی از بین ببرید. به طور کلی می توان گفت که اشعه لیزر ملانین موجود در مو را هدف قرار می دهد و آن را در دمای بالایی گرم می کند که کل مو متلاشی می شود. پیاز، ساقه و تمام اجزای مو از بین می رود. هر چه موها تیره‌تر و ضخیم‌تر و پوست روشن‌تر باشد، نتیجه لیزر بهتر است.

لیزر موهای زائد روی موهای بور موثر نیست به عبارتی اگر موهای زائد شما روشن است و حالت پرز دارد با انجام لیزر نه تنها رشد آن ها متوقف نشده حتی بیشتر نیز میشود پس بهتر است آنها را لیزر نکنید.

تعداد جلسات لیزر مو زائد

به طور متوسط ​​بین 8 تا 10 جلسه لیزر برای از رفع موهای زائد بدن و بین 7 تا 10 جلسه برای موهای زائد صورت لازم است.البته باز هم تعداد جلسات با توجه به نوع پوست و مو فرد متفاوت است اما می توان گفت باز هم لیزر برای حذف مو زائد، موثرترین روش است.

تعداد جلسات حذف دائمی موهای زائد نیز می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. لازم است یک روز قبل از جلسه رفع موهای زائد، ناحیه مورد نظر را شیو کنید، به استثنای تمام قسمت هایی از صورت که باید موها به همان صورت باقی بمانند.

 

درباره دستگاه لیزر الکساندرایت

این دستگاه لیزر در سراسر جهان بیشترین استفاده را دارد. این دستگاه لیزر برای پوست های سفید 1، 2 و 3 طراحی شده است و دارای طول موج 750 نانومتر است. قطر لیزر می تواند به 1.8 سانتی متر برسد. این دستگاه لیزر بنفش را با یک پالس روی پوست ارسال می کند که حدود 5 میلی ثانیه طول می کشد. پس از تماس اشعه لیزر با ملانین، دمای لیزر به 80 درجه می رسد و ریشه مو را از بین می برد.

برای درمان راحت‌تر، دستگاه لیزر مجهز به سیستم خنک کننده است که پس از هر پالس لیزر، پوست شما را خنک می‌کند. این لیزر برای پوست های برنزه یا تیره منع مصرف دارد زیرا بین ملانین موجود در مو و پوست تمایزی ایجاد نمی کند و در نهایت باعث سوختن پوست می شود.

 

مشاوره قبل از لیزر مو زائد

قبل از انجام لیزر مو زائد در کرج ، متخصص پوست و مو در کلینیک سامان اسکین با معاینه بیمار شروع می کند تا تایید کند که موهای او با لیزر موهای زائد سازگار است و دستگاه و تنظیمات آن را با توجه به رنگ پوست انتخاب می کند. متخصص لیزر در کلینیک سامان اسکین بعد از بررسی نوع پوست، دستگاه لیزر مناسب پوست شما را معرفی کرده و بعد از مشخص شدن هزینه های لیزر می توانید جلسات لیزر مو زائد را شروع کنید.

موها باید تراشیده شوند زیرا ممکن است پس از هر ضربه لیزر پوست را بسوزانند. اپراتور لیزر و بیمار باید از عینک محافظ برای محافظت از چشمان خود در برابر لیزر استفاده کنند. یک شات لیزری 5 میلی ثانیه ای همزمان با انفجار هوای سرد برای تسکین سوزن سوزن شدن ناشی از لیزر اعمال می شود. برای درد کمتر و راحتی بیشتر، بیماران می توانند از کرم های بی حس کننده در حساس ترین نقاط بدن خود استفاده کنند.

 

بعد از لیزرموهای زائد ، اپراتور لیزر یک کرم تسکین دهنده و ترمیم کننده را روی ناحیه تحت لیزر قرار می دهد. جلسه بعدی حذف موهای زائد حداقل یک ماه بعد برنامه ریزی می شود. با هر جلسه، موها ریزتر، روشن‌تر می‌شوند، دوباره رشد می‌کنند و سپس به تدریج ناپدید می‌شوند. پوست به طور فزاینده ای نرم تر می شود. ممکن است چند سال بعد 1 یا 2 جلسه لمس لازم باشد زیرا برخی از موهای جدا شده ممکن است دوباره رشد کنند. لیزر همچنین روی موهای زیر پوستی (موهای رشد کرده زیر پوست) بسیار موثر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *