پاک کردن تاتو با لیزر در کرج

پاک کردن تاتو با لیزر در کرج

پاک کردن تاتو با لیزر در کرج

بسیاری از افراد در دوران نوجوانی یا جوانی خود بر روی بدن طرحهای را تتو زده اند یا برخی از بانوان برای زیبایی چهره ابروهای خود را تتو میکنند اما بعد از سال ها از تتو خود خسته شده یا زنگ تتو تغییر کرده و زیبایی روزهای اول را ندارد به همین دلیل بهترین روش پاک کردن تتو با لیزر است.

کلینیک سامان اسکین کرج با در اختیار داشتن بهترین دستگاه های لیزر و متخصصین زیبایی خدمات لیزر موهای زائد، رفع موهای زائد صورت و حتی پاک کردن تتو با لیزر را به خوبی انجام می دهند.جهت لیزر موهای زائد در کرج می توانید از طریق سایت اقدام نمایید و بعد از مشاوره خدمات لیزر خود را در کلینیک سامان اسکین کرج انجام دهید .

 

حذف تاتو با لیزر در کرج

تتو زدن به بخش بزرگی از فرهنگ امروزی تبدیل شده است و افراد به دلایل زیادی بدن خود را با طراحی های مختلف تتو می کنند. مشکل این است که بسیاری از مردم تمایل دارند تا تتوهای خود را با رشد و گذر از مراحل مختلف زندگی خود بزرگتر کنند یا به سادگی نظر خود را تغییر دهند.در واقع تتویی که در آن زمان ایده خوبی به نظر می رسید، دیگر با دیدگاه ها یا سبک زندگی شما همخوانی ندارد. خوشبختانه حذف تتو با لیزر به خوبی انجام میشود.

 

 نحوه حذف تاتو با لیزر

در فرایند حذف تاتو با لیزر از لیزرهای درجه پزشکی برای هدف قرار دادن ایمن تتو ناخواسته با پالس های بسیار کوتاه نور تقویت شده استفاده می شود.این پالس های نور به رنگدانه موجود در تتو جذب می شود که سپس می شکند و جوهر تتو را خرد می کند.

این ذرات جوهر سپس به قطعات ریز شکسته می شوند که توسط سلول های ایمنی بدن فرو می روند و از طریق مسیرهای زباله بدن از بین می روند. ذرات جوهر به طور ایمن و طبیعی از سیستم خارج می شوند و باعث ناپدید شدن جوهر می شوند. این فرآیند بسیار ایمن تر و کمتر تهاجمی تر از روش های قدیمی تر و ابتدایی مانند برداشتن یا سالابریشن است که اغلب افراد را با اسکارهای ناخوشایند و دوره های طولانی درد بیش از حد مواجه می کند.

چرا از لیزر برای پاک کردن تاتو استفاده کنیم؟

وقتی تتو ناخواسته خود را پاک کردید، در نهایت می توانید به راحتی به زندگی خود ادامه دهید. وقتی برای یک مصاحبه شغلی مهم یا ترفیع یا گردش های اجتماعی خاص می روید دیگر نیازی به پوشاندن تتو های ناخواسته یا زشت خود ندارید.

آنچه ممکن است یک فکر احساساتی یا روند هنری باشد، اکنون شما را از انجام آنچه می خواهید باز می دارد، که دیگر نیازی به انجام آن نیست.

رزرو درمان حذف تتو با لیزر راهی مطمئن برای حرکت به جلو در اختیار شما قرار می دهد و دیگر اشتباهات و تصمیماتی را که ترجیح می دهید فراموش کنید به یاد آورید.

 آیا پاک کردن تاتو برای شما مناسب است؟

کلینیک سامان اسکین کرج از لیزرهای درجه پزشکی با بالاترین کیفیت استفاده می کند و بهترین متخصصان این روش را به راحتی و بدون درد برای شما انجام میدهند. با این حال، برخی از تتو ها با رنگ‌های کم رنگ مانند زرد و رنگ‌های روشن مانند سایرین به این روش پاسخ نمی‌دهند، بنابراین حذف آن‌ها دشوارتر است.

ما ارزیابی کاملی از واجد شرایط بودن شما و تعداد جلساتی که تخمین می زنیم برای دستیابی به نتیجه دلخواه در مشاوره اولیه به شما ارائه می دهیم.

مدت زمان حذف تتو با لیزر

لیزرهای درجه پزشکی ما توانایی حذف جوهر حاوی جوهرهای سیاه، قرمز و سبز را دارند. با این حال، حذف رنگ جوهر از جمله زرد و آبی ممکن است به اندازه کافی موثر نباشد.

این ناحیه حداقل یک ماه قبل از درمان نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد. پس از درمان، یک ضدآفتاب SPF30 یا بیشتر باید روزانه برای محافظت از ناحیه تحت درمان استفاده شود.

از هر گونه برنزه شدن در طول درمان خودداری کنید. این شامل قرار گرفتن تصادفی در معرض نور خورشید، برنزه شدن تقلبی، مرطوب کننده های رنگی و استفاده از سولاریوم است.

اگر مویی در محل تتو وجود دارد، مطمئن شوید که یک روز قبل از درمان ناحیه درمان را اصلاح کرده اید و بدون مو باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *