مرکز پوست و موی سامان

لیزر در کرج

دریافت مشاوره رایگان!

میکرونیدلینگ در کرج

جوانسازی با میکرونیدلینگ پوست

جوانسازی با میکرونیدلینگ در کرج 

همواره داشتن پوستی زیبا و شاداب برای همه افراد مهم است و در حال حاضر کلینیک های زیبایی پوست و مو درمان های نوین و موثری برای جوانسازی پوست ارائه میکنند. میکرونیدلینگ در کرج یکی از روش های جدید برای رفع جای جوش و یکدست کردن پوست صورت است به عبارتی دیگر با انجام میکرونیدلینگ در کرج، پوست شما شفاف تر و شاداب تر میشود و بعد از مدتی چال های ناشی از جوش نیز یکدست و صاف میشود. یکی از بهترین خدمات کلینیک سامان اسکین، جوانسازی با میکرونیدلینگ پوست در کرج است که بعد از بررسی پوست شما توسط متخصص درمان های موثر آغاز میشود.

درمان پیری پوست با میکرونیدلینگ در کرج

علائم پیری می تواند به دلایل مختلف روی پوست شما ظاهر شود. با کنار گذاشتن جنبه واقعی پیری، آسیب های ناشی از نور خورشید و مسائل هورمونی می تواند منجر به آکنه، اسکار آکنه، بزرگ شدن منافذ پوستی و چین و چروک شود. اگر متوجه شدید که پوست شما پیرتر از حد واقعی به نظر می رسد، می توانید درمان میکرونیدلینگ پوست را به عنوان یک راه حل موثر در نظر بگیرید.

در واقع میکرونیدلینگ روشی است که از سوزن های ریز برای ایجاد سوراخ در پوست شما استفاده می کند. این امر بدن را مجبور می کند تا کلاژن بیشتری تولید کند که به نوبه خود پوست آسیب دیده را درمان می کند.

همچنین سلامت پوست را بهبود می بخشد و آن را سفت تر و صاف تر می کند. بهترین مورد در مورد این روش این است که علیرغم استفاده از سوزن، آنطور که تصور می کنید دردناک نیست و عملاً دارای حداقل زمان از کار افتادگی است.

 

انتخاب زمان مناسب برای میکرونیدلینگ در کرج

میکرونیدلینگ یک روش موثر است که بدن شما را تشویق می کند تا به طور طبیعی اسکار، چین و چروک و سایر بیماری های پوستی را با تأثیر بر تولید کلاژن ترمیم کند. طبیعی است که با افزایش سن، تولید کلاژن از بین برود و در نتیجه سلول‌های پوست کند می‌شوند.

افزایش تولید کلاژن طبیعی با میکرونیدلینگ بهترین راه برای مقابله با این بیماری است. اگر خطوط ظریف، آکنه و اسکارهای آکنه روی صورت خود دارید، مطمئناً می توانید از این روش سود ببرید. همچنین اگر منافذ بزرگی روی پوست خود دارید، میکرونیدلینگ پوست، درمانی مناسبی برای شماست.

اگر می خواهید یک روش کم تهاجمی ایمن و موثر داشته باشید،میکرونیدلینگ باید بهترین انتخاب برای شما باشد.نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر باردار هستید، از داروهای آکنه استفاده می کنید یا سیگاری هستید، ممکن است این روش برای شما مناسب نباشد.

زیرا سیگار کشیدن منجر به آسیب سلول های کلاژن سالم می شود. برای بهره مندی از میکرونیدلینگ باید از سلامت خوبی برخوردار باشید.

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ در کرج

موثر بودن درمان میکرونیدلینگ در کرج

درمان میکرونیدلینگ برای صورت شما مناسب است، جایی که علائم پیری به وضوح قابل مشاهده است. آکنه و اسکارهای به جا مانده از آن بیشتر در صورت شما نمایان می شود. چین و چروک ها نیز ابتدا روی صورت شما ظاهر می شوند. از این رو، پوست صورت شما می تواند بیشترین بهره را از روش میکرونیدلینگ ببرد.

به غیر از مشکلات پوستی ذکر شده، سایر مشکلات پوستی که با میکرونیدلینگ درمان می‌شوند عبارتند از:

  • لکه‌های ناشی از افزایش سن
  • کاهش خاصیت ارتجاعی پوست
  • ناهمواری رنگ پوست

 

اگرچه این درمان عمدتاً برای پوست صورت استفاده می شود، گاهی اوقات از میکرونیدلینگ برای درمان ترک های پوستی در قسمت های مختلف بدن، جوانسازی پوست گردن و سفت کردن فک نیز استفاده می شود.

نکات مهم قبل از انجام میکرونیدلینگ در کرج

قبل از اینکه تصمیم بگیرید میکرونیدلینگ پوست را به عنوان پاسخی برای اسکار آکنه، رنگدانه، چین و چروک یا هر مشکل دیگری در پوست صورت انتخاب کنید، باید در مورد موارد خاصی بدانید.

با مشورت با یک متخصص پوست شروع کنید که می تواند تعیین کند که آیا شما کاندید مناسبی برای درمان هستید یا خیر. می توانید یک جلسه مشاوره در کلینیک سامان اسکین داشته باشید، لازم نیست نگران درد ناشی از درمان باشید، زیرا این ناراحتی حداقل است و هرگز ادامه نمی‌یابد. یکی از بهترین جنبه های میکرونیدلینگ در کرج این است که می توان از آن برای درمان های متعدد استفاده کرد، زیرا این روش به همان اندازه روی جای زخم و چین و چروک موثر است.

همچنین باید بدانید که درمان مستلزم متعهد شدن به مراقبت های بعدی است. شما باید نواحی تحت درمان را هیدراته نگه دارید و حداقل یک روز از باشگاه یا سونا خودداری کنید.

 

مراحل میکرونیدلینگ در کرج

در درمان میکرونیدلینگ از یک دستگاه پزشکی دستی استفاده می شود که دارای سوزن های ظریفی است. متخصص پوست از این دستگاه برای ایجاد سوراخ های کوچک در نواحی مورد نظر روی پوست صورت استفاده می کند.

این عمل پوست را مجبور می‌کند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند تا با استفاده از روش‌های درمانی طبیعی بدن، سوراخ‌ها را درمان کند. الاستین و کلاژن این توانایی را دارند که پوست شما را سالم تر و جوان تر کنند.

پزشک از دستگاه به طور یکنواخت روی تمام صورت شما استفاده می کند تا مطمئن شود که پوست شما به همان اندازه جوان شده است. در برخی موارد از بیهوشی نیز برای اطمینان از عدم احساس ناراحتی استفاده می شود. پس از درمان، از یک ماده آرام بخش برای تسکین پوست استفاده می شود.

 

فواید میکرونیدلینگ پوست

میکرونیدلینگ فواید بسیار زیادی دارد. برای شروع، می تواند انواع مختلفی از مسائل مربوط به پوست مانند خطوط ریز، آکنه، اسکار آکنه و علائم مختلف پیری را درمان کند. همچنین پوست شما را سالم تر، محکم تر و روشن تر می کند.

انجام این روش به چند جلسه نیاز دارد و می تواند به نتیجه دلخواه شما برسد. در حالی که غلطک های خانگی برای درمان مشابه در بازار موجود است، میکرونیدلینگ موثرتر است.

میکرونیدلینگ در کرج در درمان ترک‌های پوستی نیز امیدوارکننده است. بسیاری از روش های کم تهاجمی نمی توانند علائم کشش را به طور موثر کاهش دهند. درمان هیچ گونه عوارض جانبی جدی یا طولانی مدت ندارد. مهمتر از همه، میکرونیدلینگ برای نشان دادن نتایج عالی در مدت زمان کوتاه شناخته شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *