تزریق بوتاکس نقاط صورت

تزریق بوتاکس در نقاط مختلف صورت

تزریق بوتاکس در نقاط  مختلف صورت

همانطور که در مطالب قبلی هم بیان شد برای رفع چین و چروک های صورت از درمان تزریق بوتاکس استفاده میشود.در این متن درباره نقاطی که میتوان تزریق بوتاکس انجام داد به صورت مختصر و مفید مطالبی ارائه میکنیم. بی شک محبوب ترین ناحیه برای تزریق بوتاکس، صورت است. با شل کردن ماهیچه های مختلف صورت، از پیشانی تا گردن می توان چین و چروک ها را به حداقل رساند و منجر به صاف شدن پوست روی آن می شود.

تزریق بوتاکس خط اخم

خطوط اخم، چین های عمودی هستند که بین ابروها ظاهر می شوند و ظاهری خسته یا عصبانی ایجاد می کنند. این یک منطقه بسیار موثر برای تزریق بوتاکس است . یک پزشک باتجربه می تواند این خطوط اخم را به آرامی صاف کند و در نتیجه ظاهری جوان تر و آرام تر داشته باشد. اگر خطوط اخم عمیق باشند، پزشک احتمالاً درمان با پرکننده پوست در ترکیب با سم بوتولینوم توصیه می‌کند، که روشی بسیار مؤثر برای پر کردن و صاف کردن ناحیه به طور همزمان است.

اگر هنوز به دنبال بهترین پزشک تزریق بوتاکس هستید، با کارشناشان کلینیک سامان اسکن کرج ارتباط بگیرید تا قبل از انجام بوتاکس و سایر درکان های زیبایی به صوت تخصصی توسط پزشک مشاوره شده سپس درمان های زیبایی خود را آغاز نمایید.

 

تزریق بوتاکس پیشانی

خطوط پیشانی که به عنوان چین و چروک پیشانی یا “خطوط غافلگیر کننده” نیز شناخته می شوند، با افزایش سن بیشتر نمایان می شوند. خطوط بیش از حد روی پیشانی شما می تواند ظاهری پیر به صورت و پوست بدهد. اگر در دهه 20 یا اوایل 30 سالگی هستید، بهتر است گزینه های درمانی پیشگیرانه را بررسی کنید. هر چه بیشتر برای رفع چین و چروک های پیشانی خود صبر کنید، دستیابی به بهترین نتایج ممکن دشوارتر خواهد بود.

خطوط افقی پیشانی بیشتر به دلیل پیری ژنتیکی است. آسیب ناشی از نور خورشید یا سیگار کشیدن نیز می تواند منجر به ایجاد چین هایی شود که عمیق تر و درمان آن دشوارتر است. تزریق بوتاکس می توانند اثر چین و چروک پیشانی را کاهش دهند اما ممکن است خطوط را به طور کامل از بین نبرند.پزشک ممکن است ترکیبی از بوتاکس و درمان دیگری مانند تزریق فیلرهای پوستی، میکرونیدلینگ، توصیه کند .

 

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

یک تکنیک پیشرفته وجود دارد که می توان از آن برای لیفت و بلند کردن ابروها استفاده کرد تا به شکل دلخواه شما شکل بگیرد. این روش که گاهی “لیفت صورت شیمیایی” یا “لیفت صورت بوتاکس” نامیده می شود ، شامل تزریق بوتاکس است که تزریقات را در ترکیبی دقیق از نواحی بالای صورت قرار می دهد تا ناحیه چشم را باز کند و پلک های افتاده را بلند کند .

ابرو به خوبی حمایت می شود و موقعیت آن در بالای چشم در صورت های جوان تر بالا باقی می ماند. با این حال، اثرات پیری می تواند باعث ریزش ابرو شود و به پلک ظاهری “کلاهدار” بدهد. این می تواند چین های افقی را در پوست اطراف ایجاد کند. تزریق بوتاکس می تواند به طور موثری برای مقابله با این اثر، بالا بردن و برجسته کردن ابروها استفاده شود. با این حال، مهم است که از درمان در این زمینه به اندازه کافی استفاده کنید تا از ظاهر “غافلگیرانه” قابل تشخیص جلوگیری شود.

 

تزریق بوتاکس دور چشم (بوتاکس پای کلاغی)

ظاهر خطوط ریز یا «پنجه کلاغی» در گوشه‌های بیرونی چشم و وجود آن‌ها حتی زمانی که لبخند نمی‌زنید، اغلب با افزایش سن مرتبط است. با این حال، تزریق بوتاکس، در کاهش ظاهر آنها بسیار موثر است. بنابراین یکی از محبوب ترین مناطق برای درمان است. با ارزیابی دقیق، تزریق‌های ضد پیری در این ناحیه نیز می‌تواند به کاهش افتادگی پلک کمک کند ،اثری که می‌تواند چشم‌ها را کوچک‌تر نشان دهد.

تزریق بوتاکس دور چشم
تزریق بوتاکس دور چشم در کرج

تزریق بوتاکس زیر چشم (ترکیب اشک)

با استفاده از تزریق بوتاکس می توان چین و چروک های ریز زیر چشم را صاف کرد.  با این حال، تزریق در این نقطه از صورت بایستی با احتیاط و دقت کامل انجام شود. عضله ای که تزریق می شود همان ماهیچه ای است که تا حدی پلک پایین را کنترل می کند. اگر بیش از حد استفاده شود یا تزریق نادرست انجام شود، ممکن است منجر به ریزش پلک پایین شود.

اگر می‌خواهید به کیسه‌های زیر چشم بپردازید یعنی ناحیه بین پلک پایین و گونه فوقانی، یا ناحیه اشکی پس ممکن است درمان متفاوتی نسبت به سم بوتولینوم مؤثرتر باشد یا می توان در ترکیب با آن استفاده کرد.

به عنوان مثال، کیسه های زیر چشم اغلب به دلیل از دست دادن حجم در ناحیه اشک ایجاد می شود ، به این معنی که فیلرهای پر کننده ممکن است مناسب تر باشند.

 

تزریق بوتاکس برای خط خنده

خطوط ریز اطراف دهان که به عنوان خطوط سیگاری یا ” خطوط خنده ” نیز شناخته می‌شوند، با افزایش سن آشکارتر می‌شوند، یکی دیگر از نگرانی‌های مربوط به پیری است. اکثر متخصصان زیبایی، درمان این موارد را با پرکننده های پوستی به جای بوتاکس توصیه می کنند .

ما هنگام لبخند زدن و سایر حالات صورت از عضلات این ناحیه استفاده می کنیم. برخی از پزشکان ممکن است از تزریق بوتاکس برای کمک به کاهش گوشه های دهان و بهبود لبخند افراد استفاده کنند، این معمولاً همراه با تزریق ژل نیز انجام می شود .

برای خطوط دیگر اطراف دهان، بیشتر پزشکان استفاده از تزریق ژل یا فیلر را برای صاف کردن چین و چروک‌ها توصیه می‌کنند و سطحی صاف و با حداقل خطر را برای پوست ایجاد می‌کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *