تزریق ژل لب در کرج

تزریق تخصصی ژل لب

تزریق تخصصی ژل لب

امروزه بسیاری از افراد به دنبال تغییر چهره یا رفع عیوب صورت خود هستند. یکی از بهترین روش ها برای تغییر چهره استفاده از ژل لب یا فیلر لب است که با تزریق آن فرد را تغییر داده و جوانتر و زیباتر می شود.

قطعا داشتن لب هایی زیبا و برجسته برای اکثر بانوان مهم است از همین رو افرادی که لب های نازکی دارند می توانند تزریق ژل لب انجام دهند شاید شما هم به دنبال زیباسازی یا رفع ایرادات صورت خود باشید. تزریق ژل با فیلر لب می تواند یکی از گزینه های مناسب برای رفع نازکی لب ها و جوانسازی صورت باشد. تزریق تخصصی ژل لب با ماندگاری بالا در کلینیک سامان اسکین کرج برای مراجعه کنندگان انجام میشود.

فیلر لب چیست؟

فیلر یا پرکننده لب ها، لب ها را برجسته و بزرگتر می کند که می تواند ظاهر زیبایی به شما بدهد. ماده فیلر از اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن نیز یافت می شود، بنابراین خطر ابتلا به آلرژی به این اسید و عوارض جانبی کاهش می یابد. فیلر به قسمت های مختلف لب تزریق می شود. یکی از کاربردهای فیلر لب، سفتی مناسب و عدم ایجاد توده است.فیلر لب برندهای مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند مانند مدت زمان ماندگاری فیلر اما در کل عملکرد آنها یکسان است.

ژل لب چیست؟

ژل لب شبیه پرکننده لب است و وظیفه آن پر کردن و برجسته کردن لب ها است. ژل لب به قسمت های مختلف لب تزریق می شود و مانند فیلر لب از اسید هیالورونیک ساخته شده است.

تزریق ژل لب

تفاوت فیلر لب و ژل لب چیست؟

اصولاً باید گفت که ژل ها نوعی پرکننده هستند اما هر نوع پرکننده ای ژل محسوب نمی شود. ژل ها مانند پرکننده ها طبقه بندی می شوند. ژل ها به دو دسته دائمی و نیمه دائمی تقسیم می شوند. ژل ها عوارض جانبی بیشتری نسبت به فیلرها دارند و عوارض ژل لب گاهی خطرناک است.

به طور کلی در موارد زیبایی، فیلرها و ژل ها بر پایه اسید هیالورونیک هستند. هیالورونیک دارای بافتی ژل مانند است که در بدن انسان نیز یافت می شود. پرکننده ها شامل هیدروکسی آپاتیت و اسیدهای پلی لاکتیک هستند.

اهمیت سازگاری مواد تزریق شده به بدن

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از استفاده از فیلر و ژل لب باید به آن توجه کنید این است که آیا بدن شما با آن ماده سازگار است یا خیر زیرا اگر بدن شما سازگار نباشد و تزریق ژل لب انجام دهید، دارای اثرات جانبی خواهد بود. پس اگر تصمیم به این کار دارید حتما به مراکز و کلینیک های معتبر مراجعه کنید.

ماندگاری ژل لب و فیلر لب

ماندگاری ژل و فیلر لب به عواملی مانند: میزان تزریق بستگی به محل تزریق، پوست و مهمترین آنها جنسیت دارد. معمولا ماندگاری بین 6 ماه تا یک سال است. فیلر و ژل دائمی نیستند و پس از آن فرد باید دوباره برای ترمیم مراجعه کند.

 

تزریق ژل لب روسی چیست؟

لب‌های روسی یک روش لیفت زیبایی محبوب در روسیه است. پروفیل درمان لیفت اغلب به عنوان “پرکننده لب روسی” شناخته می شود، زیرا یک انتخاب محبوب در بین زنان روسی است.

این تکنیکی است که ظاهر آن‌ها را شبیه به عروسک‌های تودرتو روسی توصیف می‌کند، آنهایی که در فروشگاه‌های بزرگ با لب‌های بسیار بزرگ با چانه بیش از حد کوچک یا بدون چانه یافت می‌شوند. تزریق ژل سریع و غیر تهاجمی است و کمترین ناراحتی و خرابی را دارد. نتایج فوری هستند و می توانند چندین ماه باقی بمانند.

 

شکل لب روسی چگونه به نظر می رسد؟

بزرگ کردن لب برای ایجاد یک نفخ طبیعی و پرتر طراحی شده است. لب ها مشخص تر و بلندتر به نظر می رسند، با انحنای خفیف رو به بالا در وسط لب بالایی مانند یک کمان کوپید.

از این تکنیک لب برای ایجاد ظاهری متقارن تر به لب ها نیز استفاده می شود. لب های روسی به دلیل داشتن ظاهر طبیعی و زیبایی به یک روش تزریق ژل لب محبوب تبدیل شده است.بر خلاف سایر روش‌های برجسته‌سازی لب، بزرگ‌کردن لب به‌جای افزایش حجم، برای ایجاد ظاهری برجسته‌تر و برجسته‌تر طراحی شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *