فیشیال

فیشیال پوست در کرج

فیشیال پوست

فیشیال پوست به معنای پاکسازی و لایه برداری عمیق پوست می باشد.

  • آبرسانی عمیق به سطح پوست
  • پاکسازی و لایه برداری عمیق پوست
  • سالم سازی پوست
  • خارج نمودن مواد مضر از منافذ پوست

درمان فیشیال با آبرسانی عمقی به سطح پوست آن را تغذیه کرده و مواد مضر را از سطح پوست حذف میکند.فیشیال پوست تکنیکی مفید در جوانسازی و شادابی پوست محسوب می شود.

مزایای فیشیال پوست

این تکنیک یکی از اقدامات اساسی و مفید برای بهبود پوست می باشد که با سالم سازی سطح پوست و خارج نمودن مواد مضر و ناپاکی ها از منافذ پوست موجب لایه برداری پوست شده و سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد.

تعداد جلسات درمانی فیشیال در افراد مختلف متفاوت است که در جلسه مشاوره ای که با پزشک خواهید داشت تعداد جلسات مشخص خواهد شد. معمولا تعداد جلسات درمانی با توجه به مشکلات پوستی کلاینت از ۴ تا ۱۰ جلسه بوده و به طور میانگین جلسات نگهداری، با توجه به تغییرات فصل و نیاز های پوستی، انجام حداقل سه ماه یکبار فیشیال ضروری به نظر می رسد.

تمامی دستگاه ها در مجموعه سامان اسکین کرج با استاندارهای لازمه از نظر پزشکی و بهداشتی و از برندهای معتبر در بازار بود همچنین ما از بهترین برندها و محصولات پوستی برای خدماتمان استفاده میکنیم تا بهترین نتیجه و در نهایت رضایت شما عزیزان را داشته باشیم.

مرکز پوست و موی سامان مفتخر به ارائه خدمات تزریق ژل در کرج،تزریق بوتاکس در کرج، جوانسازی پوست در کرج، خالبرداری در کرج و لیفت پلک در کرج، میکرونیدلینگ در کرج می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *