تزریق چربی صورت

متخصص تزریق چربی

متخصص تزریق چربی

یکی از کارهای زیبایی که در کلینیک زیبایی پوست و مو انجام میشود، تزریق چربی است، کلینیک سامان اسکین با در اختیار داشتن امکانات بالا و متخصصین زیبایی کارهای تزریق چربی به صورت و سایر نقاط بدن را انجام می دهد و قطعا برای زیبایی بیشتر می توانید فرایند تزریق چربی را انجام دهید.

تزریق چربی با نام‌های زیادی شناخته می‌شود که اغلب به عنوان انتقال چربی نیز نام برده می‌شود.در حال حاضر تزریق چربی محبوبیت بیشتری در بین بیماران دارد. روشی که زمانی کمتر استفاده می‌شد، اکنون معمولاً در میان جراحان زیبایی به عنوان جایگزینی طولانی‌تر برای پرکننده‌ ها و در برخی موارد، کاشت سینه یا برجسته سازی عضلات بیمار استفاده می‌شود.

متخصصین زیبایی می گویند که تزریق چربی یک روش جراحی دو مرحله ای است که در آن لیپوساکشن به آرامی برای برداشت سلول های چربی زنده انجام می شود. این سلول‌ها سپس دوباره به نواحی مختلف بدن تزریق می‌شوند تا حجم از دست رفته را به آن نواحی بازگردانند.

یکی از مهم ترین محدودیت های تزریق چربی، غیرقابل پیش بینی بودن نتیجه نهایی است. سلول‌های چربی موجودات زنده‌ای هستند و اینکه دقیقاً چه تعداد از سلول‌های چربی از فرآیند ظریف انتقال چربی جان سالم به در خواهند برد و در خانه جدید خود روی بدن تثبیت می‌شوند و موفقیت در این فرایند بستگی زیادی به متخصص زیبایی دارد.

 

تزریق چربی به صورت

یکی از مهمترین نواحی بدن که تزریق چربی سبب زیباتر شدن و رفع نواقص آن میشود،صورت است. صورت عمدتاً به این دلیل محبوب است که چربی تزریق شده معمولاً طولانی‌تر از سایر پرکننده‌های موجود است. این یک روش کمکی یا حتی اولیه عالی برای انجام هر دو روش زیبایی و ترمیمی است.

افرادی که به دنبال تقویت دائمی استخوان گونه یا فک هستند، تزریق چربی را به جای تزریق فیلر ترجیح می دهند،تزریق ژل بایستی هر 6 تا 12 ماه یکبار تمدید شود، در حالی که تزریق چربی صورت ممکن است قبل از نیاز به ترمیم چندین سال طول بکشد.

فرایند تزریق چربی صورت

تزریق چربی به دست ها

پوست روی دست‌ها دقیقاً به اندازه پوست صورت بعد ازبالا رفتن سن دچار پیری شده و ظاهری زیبا ندارد از همین رو تزریق چربی به روی دست‌ها باعث افزایش حجم می‌شود تا پوستی جوان و زیبا به پوستی نازک یا چروکیده بازگردد. همچنین می‌توان چربی را به دست‌ها تزریق کرد تا پوست رگ‌دار را بهبود بخشد و رگ‌های بیرون زده کمتر دیده شود و دستانی گوشتی تر و زیباتر داشته باشید.

 

تزریق چربی به سینه ها

یکی از مهمترین موارد تزریق چربی زیبایی سینه ها است اکثر بانوان از کوچکی سینه های خود ناراضی هستند بهتر است قبل از انتخاب عمل پروتز سینه ،به تزریق چربی نیز فکر کنند و درباره این روش نیز تحقیق کنند.

در حال حاضر تزریق چربی به سینه به طور فزاینده‌ای رایج شده است  و دلیل آن قابل درک است. این ایده که فرد می تواند بدون نیاز به پروتز و کاشت سینه ، جسم خارجی، در حالی که از بافت طبیعی خود استفاده می کند و آن را از نقطه ای به نقطه دیگر می برد، بزرگ کردن سینه را انجام دهد، جذابیت زیادی دارد.

 

تزریق چربی به بازوها

یکی دیگر از زمینه هایی که اغلب توسط مردان درخواست می شود، بازوها هستند. تقویت عضلات سه سر و عضله دوسر از طریق تزریق چربی به شکل‌دهی و حجیم شدن ناحیه کمک می‌کند و در نتیجه ظاهری عضلانی‌تر و زیباتر ایجاد می‌کند که خب این زیبایی از طریق رژیم غذایی و ورزش زمان بیشتری نیاز دارد.

در انتها بایستی قبل از انجام تزریق چربی تحقیقاتی انجام دهید تا بهترین متخصص را انتخاب کنید و با خیالی آسوده فرایند زیبایی خود را شروع کنید می توانید از طریق همین سایت و گزینه تماس با ما، با کارشناسان زیبایی کلینیک سامان اسکین ارتباط بگیرید و بعد از مشاوره های تخصصی کارهای زیبایی خود را انجام دهید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *