مزایای لیزر مو زائد صورت

مزایای لیزر موهای زائد صورت

مزایای لیزر موهای زائد صورت

قطعا یکی از بهترین روش های برای رفع موهای زائد بدن و صورت، انجام لیزر موهای زائد است. به طور کلی فرایند رفع موهای زائد با جدیدترین دستگاه های لیزر انجام میشود. کلینیک سامان اسکین کرج با بهره گیری از تیم تخصصی و بهترین دستگاه های لیزر و با کمترین درد به راحتی موهای زائد شما را حذف میکند.

سال‌هاست که بانوان به روش‌های حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون، بند انداختن یا تراشیدن مو متکی بوده‌اند. با این حال، همه این روش ها زمان بر هستند و نتایج کوتاه مدتی دارند. با در نظر گرفتن سبک زندگی سریع امروزی به ویژه برای افراد شاغل، روش مرسوم رفع موهای زائد عملی به نظر نمی رسد. بنابراین لیزر موهای زائد صورت یک روش موثر، صرفه جویی در زمان و راحت برای از بین بردن موهای ناخواسته موجود بر روی چانه، لب بالایی و قفل کناری است.

ما به افرادی که از روش های سنتی حذف موهای زائد خسته شده اند و به دنبال یک روش سریعتر هستند لیزر را پیشنهاد می دهیم. در این متن درباره مزایای لیزر موهای زائد صورت نکات مختصر و مفیدی بیان میکنیم.

لیزر موهای زائد انتخابی است که اکثر افراد برای رهایی از موهای زائد بدن انجام می دهند و یکی از راحت‌ترین تکنیک‌ها برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن برای مدت طولانی است و بنابراین برای افراد حرفه‌ای که سبک زندگی پرمشغله‌ای دارند جذاب است.

معمولاً خانم‌ها برای از بین بردن موهای زائد پشت لب، چانه یا گونه ها و داشتن پوستی صاف به لیزر موهای زائد صورت می‌پردازند. با این حال، به دلیل راحتی بیشتر حتی مردان نیز شروع به استفاده از لیزر موهای زائد برای حذف سبیل یا ریش دارند. لیزر موهای زائد صورت می تواند نتایج طولانی مدتی را نشان دهد و دردسر برای اصلاح مکرر موهای زائد را کاهش دهد.

 

هدف از لیزر موهای زائد صورت چیست؟

به راحتی می توان گفت که لیزر موهای زائد صورت یک روش بدون دردسر و راحت برای از بین بردن موهای زائد است و رشد موها را کاهش می دهد و در صورت انجام صحیح، کاهش رشد مو نشان می دهد تا چد حدی موثر است.

لیزر موهای زائد صورت با استفاده از یک پرتو ضربانی نور که از لایه های پوست می گذرد و فولیکول مو را هدف قرار می دهد، انجام می شود. سپس گرمای پرتو نور فولیکول های مو را از بین می برد و مو را ضعیفتر می کند و سپس از بین میرود. فولیکول موهای آسیب دیده توانایی خود را برای تولید موهای بیشتر برای مدت طولانی از دست می دهد و گاهی اوقات باعث کاهش دائمی رشد مو می شود.

 

نکاتی قبل از انجام لیزر مو صورت

متخصص لیزر مو زائد، موهای صورت را بررسی می کند و در صورت لزوم برای حفظ طول چند میلی متری آن را کوتاه می کند. در حین انجام لیزر مو زائد صورت بایستی چشمان خود را با یک ابزار محافظ چشمی مانند عینک بپوشانید

اپراتور لیزر یک ژل مخصوصی را روی سطح پوست میزند که به نفوذ پرتو لیزر به لایه‌های عمیق‌تر پوست کمک می‌کند تا فولیکول مو را هدف قرار دهد. متخصص لیزر ابتدا دستگاه لیزر را بر اساس محل مو، ضخامت و همچنین رنگ پوست شما تنظیم می کند.

قبل از شروع درمان واقعی لیزر موهای زائد صورت، تکنسین یک پرتو ضربان دار را امتحان می کند تا بررسی کند که آیا عوارض جانبی نامطلوب رخ می دهد یا خیر. اگر خوب جواب داد، رفع موهای زائد صورت با اشعه لیزر ادامه می یابد.

ممکن است برخی از بی حس کننده های موضعی برای کاهش درد در طول لیزر استفاده شود. با این حال، ممکن است با فناوری جدید دستگاه های لیزردارای یک سیستم خنک کننده داخلی منحصر به فرد هستند که بر پایه یاقوت کبود آب سرد ساخته شده است.

 

مزایای لیزر موهای زائد صورت عبارتند از:

 

  • کاهش رشد موهای صورت با اثر طولانی مدت در نواحی مانند چانه، پشت لب، گونه ها و پیشانی در بانوان
  • تکنیک لیزر می تواند محل خاصی را برای موها هدف قرار دهد بدون اینکه آسیب شدیدی به پوست اطراف وارد کند
  • این روش درمانی باعث صرفه جویی در وقت می شود زیرا لیزر درمانی در دو جلسه نیاز به رفع منظم موهای زائد یا مراجعه به سالن ها برای اپیلاسیون را کاهش می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *