تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل لب

یکی از محبوب ترین انواع تزریق ژل ها، تزریق در ناحیه صورت و در لب می باشد. به همین دلیل ما به صورت مفصل در این مقاله قصد داریم در مورد تزریق ژل لب به شما عزیزان اطلاعات مختصر و مفید بدهیم.

تزریق ژل لب چه کاربردهایی دارد؟

در ابتدا باید در مورد کاربرد تزریق ژل لب به شما اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم. برای اینکه بتواید درک بهتری از این مسئله داشته باشید لازم می دانیم که در مورد کاربردهایی که تزریق ژل در ناحیه صورت دارد به شکل کاملی توضیح دهیم. تزریق ژل صورت می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد که تزریق در ناحیه لب یکی از آنها است.

برای تولید و ساخت ژل یا فیلرهای پوستی از مواد زیادی استفاده می شود، برندهای که در بازار وجود دارند از ژل زیست تخریب پذیر متشکل شده از اسید هیالورونیک می باشند.این اسید به صورت طبیعی است که در پوست انسان وجود دارد و جذب کننده آب می باشد که با تزریق ژل در زیر پوست سبب هیدراته شدن پوست می گردد و این امکان را دارد تا بیشتر از 1000 برابر وزن خود را در آب حفظ نماید.

تزریق ژل کاربردهای متفاوت و متعددی دارد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد:

به صورت کلی تزریق ژل لب می تواند برای شما دارای شش کاربرد بسیار مهم باشد:

• حذف خطوط ریز و ظریف روی پوست بالای لب که در اثر افزایش سن به وجود آمده اند.

• برطرف سازی چین و چروک و ناهمواری های روی پوست قسمت بالا و اطراف لب

• پر کردن صورت به واسطه پر تر شدن لب ها به واسطه تزریق ژل

• پر کردن فرو رفتگی و گودی های صورت در نواحی اطراف لب که بر اثر جای زخم و اسکار به وجود آمده اند.

• ایجاد فرم و زاویه در بخش لب

• برجسته شدن لب ها

همانطور که مشاده می کنید تزریق ژل لب دارای خصوصیات بسیار مهمی می باشد و برای کسانی که این کار را انجام می دهند کاربردهای فراوانی دارد.

نحوه تزریق ژل در لب

به طور کلی می توانیم این طور بیان کنیم که بعد از انتخاب ناحیه صورت، مثلا لب، برای تزریق ژل در ابتدا باید آن قسمت از لب کاملا تمیز و ضدعفونی شود و به شکل موضعی آن ناحیه با پماد، بی حس گردد، بسیاری از ژل هایی که در بازار وجود دارند خود دارای لیدوکائین می باشند که یک داروی بی حسی موضعی ملایم است تا از ایجاد درد و ناراحتی در بیمار در زمان تزریق جلوگیری شود. به این ترتیب امن ترین شرایط را برای تزریق می توانیم به خوبی فراهم کنیم.

متخصص تزریق ژل، برای هر ناحیه از لب مقدار مشخصی از ژل را با استفاده از سوزن های ریز و باریک تزریق می نماید.نتیجه تزریق می تواند با توجه به ناحیه تزریق و نوع ژل خیلی زود و یا با گذشت زمان مشخص شود.در برخی از زیبا جویان این امکان دارد که کمی کبودی، قرمزی و تورم ایجاد شود که با گذشت چند روز یا چند ساعت برطرف می شوند.

فرد بعد از انجام تزریق بلافاصله می تواند کارهای روزانه خود را انجام دهد و به استراحت نیاز ندارد.زمان تزریق به محل تزریق و نوع ژل مربوط می شود که معمولا بین بیست تا نیم ساعت طول می کشد.

تزریق ژل لب چه اثر گذاری دارد؟

با بالا رفتن سن کلاژن سازی و چربی زیر پوست کاهش می یابد که این امر سبب افتادگی و شل شدن پوست می شود.هر چه سن بالاتر برود پوست نیز نازک تر می شود و چین و چروک های روی پوست نمایان تر می شوند.تزریق ژل کمک می کند تا جوانسازی پوست و زیبایی در افراد بازگردد این تزریق در نقاطی از بدن انجام می شود که دچار فرورفتگی شده اند و باید کشیده تر و محکم تر شوند.

ژل ها از نظر غلظت با یکدیگر متفاوت هستند، در واقع هر چه میزان ژل غلیظ تر باشد در لایه درم پوست که لایه میانی پوست است به صورت عمیق تری تزریق می شود تا بتواند چین و چروک های پوستی را از بین ببرد.ژل ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که شما بدون راهنمایی و مشاوره پزشک متخصص پوست و مو نمی توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید همچنین از هر نوع ژلی در یک ناحیه مشخص صورت استفاده می شود.

سخن پایانی

در نهایت باید بدانید که تزریق ژل لب اگر توسط پزشک متخصص صورت بگیرد می تواند برای شما متقاضیان بسیار ساده و با کمترین عوارض ممکن صورت بگیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *