کلینیک تزریق بوتاکس

کلینیک تزریق بوتاکس در کرج

کلینیک تزریق بوتاکس در کرج

تزریق بوتاکس یا سم بوتولینوم نوع A محبوب‌ترین درمان‌ زیبایی برای رفع چین و چروک است و ظاهر افراد را جوانتر میکند. البته برای تزریق بوتاکس در کرج و سایر شهرها بایستی بهترین کلینیک را انتخاب کنید زیرا در صورتی که تزریق بوتاکس توسط  متخصص انجام نشود عوارض جبران ناپذیری برای فرد دارد. کلینیک سامان اسکین در زمینه تزریق بوتاکس،رفع چین و چروک پوستی با روش های تزریق و جوانسازی پوست فعالیت دارد.

 

سم بوتولینوم نوع A چیست؟

سم بوتولینوم نوع A یک نوروتوکسین تزریقی است که بیشتر با نام های تجاری مانند Botox Cosmetic®، Dysport®، Xeomin®، Jeuveau®، و Daxxify® شناخته می شود. درمان‌های نوروتوکسین محبوب‌ترین عمل زیبایی منفرد در ایالات متحده است و عمدتاً برای صاف کردن چین و چروک‌های پویا یا چین‌ و چروک‌هایی که در نتیجه حرکات صورت مانند اخم کردن، چشم دوختن، لبخند زدن و سایر حالت‌هایی که ما تمایل داریم روزانه ایجاد می‌کنیم، استفاده می‌شود.

 

رفع چین و چروک با تزریق بوتاکس

تزریق‌ بوتاکس در کرج می‌تواند به افراد در هر سنی کمک کند تا ظاهر خود را زیباتر کنند، بوتاکس نه تنها ظاهری جوان‌تر به شما می‌دهد، بلکه باعث میشود شاداب‌تر یا حتی دلپذیرتر به نظر برسید. متداول‌ترین مناطقی که بوتاکس میشوند، مناطقی هستند که فعالیت ماهیچه‌ای بر ویژگی‌های صورت تأثیر می‌گذارد، مانند موارد زیر:

 

  • خطوط اخم
  • چین و چروک دور چشم، مانند پنجه کلاغی
  • خطوط پیشانی
  • چین و چروک گوشه های دهان

 

تفاوت بین انواع برند بوتاکس

اکنون می دانید که هر یک از برند های بوتاکس حاوی ماده فعال یکسانی هستند: سم بوتولینوم نوع A، و برای رفع همان نوع چین و چروک و سایر نگرانی های آرایشی طراحی شده اند. تمایز اصلی در فرمول آنها نهفته است، که بر دوز مصرفی، میزان پخش شدن محصول و سرعت مشاهده نتایج توسط بیمار تأثیر می گذارد. برند های معتبر بوتاکس مورد تایید FDA هستند و مدتی است که به طور ایمن و موثر مورد استفاده قرار گرفته اند. اینکه کدام یک از محصولات برای شما بهتر است به آناتومی منحصر به فرد، اهداف و توصیه های متخصص زیبایی پوست بستگی دارد.

تزریق بوتاکس

انتخاب دکتر متخصص برای تزریق بوتاکس

بسیاری از مردم فکر می کنند که از آنجایی که بوتاکس در سالن های آرایشی و سایر مطب های غیرپزشکی تبلیغ می شود، تزریق بوتاکس در حد مانیکور یا کوتاهی مو است. ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که اینطور نیست! اگرچه این فرایند غیرجراحی است، اما تزریق بوتاکس یک روش پزشکی است که برای انجام ایمن و مؤثر به آموزش، دانش و مهارت خاصی نیاز دارد.

هنگام انتخاب یک کلینیک زیبایی برای تزریق بوتاکس، به تصمیم خود همان سطح مراقبت و بررسی را بدهید که برای یک روش جراحی انجام می دهید. انتخاب یک متخصص زیبایی دارای مدرک پزشکی به معنای انتخاب یک متخصص زیبایی بوتاکس با دانش گسترده از آناتومی صورت، چشم زیبایی شناسی توسعه یافته و مهارت و دقت جراح است.

 

مراحل تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس فرایندی غیر جراحی است و معمولاً در طول ویزیت مطب انجام می شود. درمان اولیه شما با یک مشاوره آغاز می شود و در طی آن شما با جراح زیبایی خود ملاقات می کنید تا نگرانی ها و اهداف خود را در میان بگذارید.

 

مشاوره قبل از تزریق بوتاکس

در طول مشاوره، جراح زیبایی نقطه مورد نظر پوست شما را ارزیابی می کند و سابقه پزشکی شما را بررسی می کند. اگرچه خطر عوارض عمده برای اکثر بیماران کم است، اما هنوز ضروری است که سابقه پزشکی خود را به طور کامل و آشکار با پزشک خود قبل از درمان در میان بگذارید، زیرا برخی آلرژی ها، شرایط پوستی و عصبی، یا داروها می توانند درمان را برای بیمار نامناسب کنند.

به عنوان مثال، اگر از داروهای NSAID (مانند آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن) یا رقیق‌کننده‌های خون استفاده می‌کنید، باید به متخصص زیبایی خود اطلاع دهید.

 

نوع بوتاکس مناسب پوست شما

درست قبل از درمان واقعی، ممکن است به شما یک بی حس کننده موضعی داده شود تا ناحیه قبل از تزریق بی حس شود، اگرچه بسیاری از بیماران این کار را غیر ضروری می دانند، زیرا سوزن های مورد استفاده برای تزریق بوتاکس بسیار نازک هستند و تزریق ها خیلی عمیق نیستند.

متخصص زیبایی شما سم بوتولینوم را به یک محلول باز می سازد و این محلول را در نقاط استراتژیک به عضله تزریق می کند. اکثر بیماران احساس نیشگون گرفتن در حین تزریق را توصیف می کنند، اگرچه درد زیادی ندارند.

شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق بوتاکس به فعالیت‌های عادی خود بازگردید، اما متخصص زیبایی ممکن است از شما بخواهد که یک روز را از ورزش یا سایر فعالیت‌های شدید مرخصی بگیرید و سر خود را صاف نگه دارید. قرمزی خفیف، تورم در محل تزریق و کبودی شایع ترین عوارض جانبی هستند.

پس از درمان، بلافاصله نتیجه ای را نخواهید دید. این مورد انتظار است، بنابراین نگران نباشید که درمان جواب نداده است. با توجه به فرد ، محصول مورد استفاده و ناحیه تحت درمان، نتایج نهایی معمولاً 3 تا 7 روز پس از تزریق بوتاکس حاصل می شود.

اگر این اولین درمان شما با سم بوتولینوم است، متخصص زیبایی شما ممکن است در ابتدا مقدار محافظه‌کارانه‌تری را تزریق کند و نتایج را در طول درمان پیگیری کند. این به تضمین نتایج طبیعی و بهینه بدون خطر درمان بیش از حد یک ناحیه کمک می کند.

مدت ماندگاری بوتاکس

اثرات کاهش چین و چروک ناشی از تزریق بوتاکس با توجه به بیمار، ناحیه تحت درمان و محصول مورد استفاده متفاوت است، اما نتایج به طور معمول برای اکثر برندها بین 3 تا 6 ماه باقی می ماند. برای حفظ نتایج، متخصص زیبایی شما به سادگی تزریق بوتاکس را تکرار می کند، دوز و تکنیک های لازم را برای اطمینان از نتایج بهینه تنظیم می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *