جوانسازی با میکرونیدلینگ در کرج

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ چیست؟

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ چیست؟

با گذشت سن به طبع پوست و مو شما نیز دچار پیری میشود به طوریکه اولین نشانه های پیری پوست ایجاد خطوط ریز و چین و چروک است. به عبارتی دیگر زمانی که چهره افراد دیگر شادابی گذشته را ندارد، پوست آنها چروک شده و نشانه های افتادگی پوست نمایان میشود. یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست مراجعه به متخصص پوست و انجام درمان های مناسب است. میکرونیدلینگ پوست یکی ازروش های جوانسازی پوست در کرج است که توسط متخصصین در کلینیک سامان اسکین کرج انجام میشود در این متن درباره جوانسازی پوست مطالب مفید و مختصری بیان میکنیم.

 

جوانسازی پوست چیست؟

جوانسازی پوست یک درمان رایج مراقبت از پوست است که باعث می شود پوست شاداب و با طراوت به نظر برسد. درمان‌های جوان‌سازی پوست را می‌توان برای مقابله با تعدادی از بیماری‌های پوستی یا مسائل پزشکی مورد استفاده قرار داد و باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به پوست خود داشته باشید.

 

موارد استفاده از درمان جوانسازی پوست

جوانسازی پوست برای پوست های آسیب دیده، خسته یا پیر شده در برابر نور خورشید ایده آل است. همچنین می تواند برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله موارد زیر استفاده نمود.

 

  • علائم پیری از جمله لکه های پوستی
  • چین و چروک و خطوط ظریف در پوست
  • رنگدانه ناهموار پوستی
  • کدر شدن پوست
  • آسیب های نور خورشید

جوانسازی پوست در کرج

جوانسازی پوست با لیزر چیست؟

لایه برداری و جوانسازی پوست با لیزر می تواند به پوست شما کمک کند تا سالم تر و جوان تر به نظر برسد. با از بین بردن یک لایه پوست با دقت عمل می کند. سلول های جدید پوست در طول فرآیند بهبودی تشکیل می شوند و در نتیجه پوست شما جوان تر و زیباتر می شود.

 

آیا جوانسازی پوست درد دارد؟

بسیاری از افراد نگران هستند که درمان های جوانسازی پوست به آنها آسیب برساند. در حالی که درمان های سنتی معمولا انجام می دهند، درمانی که ما ارائه می دهیم بدون درد است. دلیلش این است که ما از یکی از ابزارهای مهم همچون میکرونیدلینگ استفاده میکنیم

 

آیا جوانسازی پوست برای من مناسب است؟

برای درمان انواع پوست و رنگ پوست متفاوت، می توان از جوانسازی پوست استفاده کرد و در واقع برای طیف وسیعی از بیماری های پوستی ایده آل است و آسیب های ناشی از نور خورشید و چروک های ریز و رنگدانه های ناهموار و لکه های تیره را درمان می کند.

با انجام میکرونیدلینگ پوست در کرج تنها پس از چند جلسه، رنگ پوست شما زیباتر به نظر می رسد و به تدریج پوست شما صاف تر، روشن تر و شاداب تر می شود. بلافاصله پس از درمان، ممکن است کمی قرمزی خفیف را تجربه کنید، اما به سرعت کاهش می یابد.

 

مدت زمان جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

مدت زمان جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ با توجه به رنگ پوست و همچنین میزان واکنش شما به درمان بستگی دارد. معمولا بهبودی پوست یک ماه طول می کشد، بنابراین یک درمان در هر ماه معمولا حداکثر دفعات است. متخصص پوست شما می تواند به شما توصیه کند که برنامه درمانی شخصی شما تا چه مدت باید ادامه داشته باشد.

بسیاری از افراد بلافاصله متوجه تفاوت و تغییر در پوست خود می شوند. اثرات درمان تا یک سال به بهبود ادامه خواهد داشت. فرآیندهای طبیعی پیری به این معنی است که چین و چروک ها و خطوط ریز ایجاد می شوند، اما معمولاً نتایج جوان سازی پوست برای سال های زیادی باقی می ماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *