لیزر مو زائد

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

همانطور که می دانید موهای زائد یا موهای ناخواسته یکی از مهمترین مشکلاتی است که برای همه افراد وجود دارد. به همین دلیل همواره افراد به دنبال یافتن راهی برای رهایی از این موهای ناخواسته هستند. این روزها یکی از بهترین درمان های شناخته شده در این امر لیزر موهای زائد است.

در بررسی عوارض لیزر موهای زائد ما به این نتیجه رسیده ایم که معمولا افرادی که اقدام به انجام این کار می کنند به صورت طبیعی با برخی از عوارض روبرو می شوند.از همین رو باید بدانید که این عوارض کوتاه مدت هستند اما در صورت عدم رعایت نظافت و بهداشت احتمال دارد که شما با عوارض دیگری هم روبرو شوید. 

لیزر موهای زائد بیکینی چه خطراتی دارد؟

برای بررسی عوارض لیزر موهای زائد بیکینی در کرج باید به این نکته مهم اشاره داشته باشید که انجام هر اقدام زیبایی و یا درمانی می تواند برای شما که این کار را انجام می دهید عوارضی در پی داشته باشد. فرقی ندارد این کار برای رفع موهای زائد در کرج می باشد و یا اینکه می خواهید با این کار پوست خود را جوانسازی کنید. اما توجه داشته باشید که شما می توانید با انتخاب یک مجموعه معتبر و انجام این کار به صورت اصولی عوارض و خطرات مهم را تا اندازه زیادی کاهش دهید و این عوارض را به صفر برسانید تا با خیالی آسوده بتوانید این کار را برای خود انجام دهید. 

شایع ترین عوارض لیزر بیکینی 

به صورت کلی در بررسی عوارض لیزر موهای زائد در کرج ما می توانیم برخی از عوارض کوتاه مدت را به عنوان عوارض شایع مطرح کنیم. این عوارض معمولا کوتاه مدت هستند و از طرفی امکان دارد برخی از افراد این عوارض را تجربه نکنند. به همین دلیل باید بدانید که این امر می تواند برای شما به وجود آید یا اینکه اصلا شما با این عوارض روبرو نشوید.

همچنین در برخی از افراد احتمال دارد که چند مورد از این عوارض کوتاه مدت و گذرا به صورت مشترک وجود داشته باشد. مهمترین عوارضی که این کار برای شما به همراه دارد عبارت اند از:

  • ایجاد التهاب و قرمز شدن در ناحیه انجام لیزر می تواند یکی از از عوارض کوتاه مدت لیزر موهای زائد بیکینی در کرج باشد. 
  • از دیگر مواردی که می تواند برای شما به وجود آید این است که در این ناحیه تا فاصله 24 الی 48 ساعت احساس خارش می کنید. 
  • امکان دارد فولیکول مو در ناحیه تناسلی شما برای مدتی کوتاه با تورم و یا التهاب جزئی روبرو شود. 
  • در برخی از موارد نادر امکان دارد شما با تاول و یا با پوسته پوسته شدن روبرو شوید. 
  • در برخی از موارد دیگر که البته زیاد رخ نمی دهد امکان دارد شما به صورت موقت با تغییر رنگ پوست در ناحیه تناسلی خود روبرو شوید.

 

نکته: توجه داشته باشید که در میان عوارض لیزر موهای زائد بیکینی در کرج امکان دارد شما با برخی از علائم به صورت حتمی روبرو شوید. معمولا تورم و یا قرمز شدن پوست در این ناحیه می تواند برای شما به وجود آید. اما باید بدانید که مدت زمانی که این امر طول می کشد می تواند بسته به شرایط حساسیت پوستی شما متفاوت باشد.

امکان دارد شما در فاصله ای کوتاه و کمتر از 24 ساعت شاهد از بین رفتن این اثرات باشید و این احتمال وجود دارد که حتی تا 72 ساعت هم به دلیل حساسیت های پوستی که دارید ادامه داشته باشد و شاید مجبور شوید از کرم های مختلفی به توصیه پزشک استفاده کنید. 

نکته: از دیگر مواردی که ما در خصوص عوارض لیزر موهای زائد بیکینی باید به شما بگوییم این است که شما باید به این نکته توجه داشته باشید که این کار معمولا می تواند برای شما در زمان انجام لیزر هم عوارضی داشته باشد. برای مثال این امکان وجود دارد که شما در طول زمانی که در حال انجام لیزر هستید سوزش، خارش و یا ناراحتی را در این زمینه تجربه کنید. به همین دلیل در صورت مشاهده چنین مواردی بدون نگرانی این موارد را به اطلاع پزشک برسانید تا وقفه هایی به صورت استاندارد در انجام این کار برای شما ایجاد کند تا نگرانی شما در این خصوص به صورت کامل برطرف شود. 

نکته: از دیگر مواردی که در خصوص عوارض لیزر موهای زائد واژن در کرج باید به شما بگوییم این است که انجام این کار به صورت کلی برای شما نمی تواند همراه با عوارضی جدی و ناراحت کننده و طولانی مدت باشد. اما با وجود این که این کار برای شما با عوارضی بسیار محدود روبرو می باشد. اما تمامی پزشکان به شما توصیه می کنند که در صورتی که در دوران بارداری خود قرار دارید از انجام این کار خودداری کنید. سعی کنید این کار را به دوران پس از بارداری خود موکول کنید تا مبادا خطرات و مضراتی را در طول دوران بارداری خود تجربه کنید. 

آیا لیزر موجب ناباروری می شود؟

یکی از نگرانی هایی که افراد به خصوص دختران مجرد در خصوص عوارض لیزر موهای زائد بیکینی دارند این است که این افراد بر این باور هستند که معمولا فکر می کنند انجام این کار می تواند برای آنها موجب بروز افزایش میزان ناباروری شود. از همین رو بابت این موضوع به صورت جدی نگران هستند. به همین دلیل ما به شما این اطمینان را میدهیم که انجام این کار نمی تواند برای شما کمترین مشکلی را از این نظر ایجاد کند. توجه داشته باشید که عمده عوارض این کار همان موارد کوتاه مدتی می باشد که به آن اشاره کردیم. 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *