لیزر مو زائد در کرج

لیزر مو زائد در کرج

لیزر مو زائد در کرج

یکی از مهمترین دغدغه های اکثر افراد حذف موهای زائد است این موها هیچ زیبایی برای بدن و صورت ندارند و از نظر بهداشتی نیز بایستی حذف گردند. روش های سنتی همچون بند انداختن صورت یا شیو کردن موها بایستی به صورت مداوم انجام شود گرچه تاثیر آنچنانی ندارند اما با پیشرفت علم و تولید دستگاه های لیزر در سراسر جهان ،حذف موهای زائد با روش لیزر بسیار موثر است و تا حد زیادی سبب کاهش رشد مجدد موها میشود. یکی از مهمترین خدمات کلینیک پوست و مو سامان اسکین لیزر موهای زائد در کرج است که با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و در مدت کم نتیجه مطلوبی کسب می کنید.

 

لیزر مو زائد صورت در کرج

رفع موهای زائد صورت می تواند برای افراد چالش برانگیز باشد. معمولا برخی از افراد راه حل های سریع تری مانند روش های خانگی رفع موهای زائد صورت و سایر روش های سنتی (اپیلاسیون، نخ، موچین، شیو کردن و …) و همچنین راه حل های موثرتر و دائمی رفع موهای زائد صورت مانند لیزر را انتخاب میکنند.

لیزر مو زائد صورت روشی محبوب است که بسیاری از زنان برای رفع دائمی موهای زائد صورت به آن متوسل می شوند. در این روش با استفاده از پرتوهای بسیار متمرکز لیزر با دقت موهای زبر و تیره را هدف قرار می دهد و فولیکول ها را از ریشه تخریب می کند.

دستگاه لیزر قادر است به طور انتخابی فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست در ناحیه اطراف هدف قرار داده و از بین ببرد. لیزرموهای زائد صورت نه تنها قادر است فولیکول های موهای ناخواسته را دقیقا هدف قرار دهد، بلکه می تواند آنها را با سرعت قابل توجهی نیز از بین ببرد.البته اگر موهای تیره و درشتی روی چانه، پشت لب و … دارید این روش بسیار موثر است.

لیزر موهای زائد صورت  ND:YAG

به طور کلی پوست شما نوری را جذب می کند که به گرما تبدیل می شود و سپس اثر لیزر را ایجاد می کند. از بین انواع مختلف دستگاه لیزر درمانی لیزر مو زائد ND:YAG  بهترین است زیرا بر روی انواع پوست، کار می کند

سیستم‌های لیزر موهای زائد  ND:YAG  لیزرهای حالت جامد هستند. آنها در محدوده مادون قرمز طیف نور که در طول موج 1064 نانومتر است، کار می کنند. به غیر از این طول موج، آنها همچنین قادر به کار با فرکانس دو برابر هستند. گفته می شود این سیستم برای همه رنگ های پوست از جمله پوست های آسیایی موثر است.

لیزر ND: YAG از کربن به‌عنوان کروموفور استفاده می‌کند زیرا دارای مهارت‌های جذب ایمن و قوی است. در طول درمان از یک لوسیون کربن استفاده می شود که به فولیکول های مو نفوذ می کند. به همین دلیل لیزر در طول درمان فولیکول مو را هدف قرار می دهد.

آیا  لیزر مو زائد روش دائمی برای کاهش موهای زائد صورت است؟

برای بسیاری از خانم ها، روش هایی مانند تراشیدن، موچین کردن، سفید کردن، نخ کشیدن، اپیلاسیون و … موهای صورت می تواند فرآیندی خسته کننده باشد و گاهی اوقات عوارض جانبی به دنبال داشته باشد. در چنین مواردی لیزر موهای زائد در کرج یا سایر شهرها گزینه ای است که ارزش بررسی دارد.

با پیشرفت تکنولوژی، لیزر موهای زائد به سرعت به گزینه ای برای زنانی تبدیل می شود که می خواهند از شر موهای زائد صورت خلاص شوند. لیزر موهای زائد به دلیل اثربخشی خود، پیشرو در ارائه راه حل های طولانی مدت برای از بین بردن موهای هدف و کاهش دائمی موهای ناخواسته است.

در مقایسه با روش‌های اولیه حذف موهای زائد، لیزر موهای زائد درمان دقیق‌تر و آسان‌تری است. اگرچه روش های اصلاح، موچین، اپیلاسیون و … درمان‌های زمان‌بر و دردناکی هستند و لیزر موهای زائد می‌تواند این موارد را از بین ببرد و نتایج رضایت‌بخشی را ارائه دهد.

درواقع ​​​​لیزر موهای زائد به چندین جلسه نیاز دارد. این جلسات را می توان در طول چند ماه انجام داد. از آنجایی که درمان نیازی به بهبودی یا توقف ندارد، می‌توانید فوراً به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *