پلاسماجت پلک

لیفت پلک چشم با پلاسماجت

لیفت پلک چشم با پلاسماجت

لیفت پلک چشم با پلاسماجت یکی از روش های نوین و کاربردی در لیفت پلک چشم و جوانسازی پوست صورت شما می باشد. این روش می تواند برای شما مزایای زیادی به همراه داشته باشد و می تواند موجب شود که شما به راحتی به آنچه که می خواهید برسید.

از همین رو قصد داریم در این مطلب این روش را به صورت کامل برای شما شرح دهیم. مرکز زیبایی سامان اسکین به شما کمک میکند که بتوانید پس از مطالعه این مطلب انجام فرایند لیفت پلک چشم خود را به روش پلاسماجت در این مرکز زیبایی واقع در کرج انجام دهید.

یکی از مدرن ترین و به روزترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست استفاده از درمان پلاسماجت می باشد. این دستگاه می تواند به شما کمک کند که زیبایی مد نظر خود را بازیابی کنید. زیبایی که احتمالا به دلیل گذر زمان، آلودگی های محیطی و یا سختی های زندگی تحت تاثیر قرار گرفته است. لیفت پلک چشم با پلاسماجت می تواند یک روش کاملا مدرن و به روز باشد که شما در زمانی مناسب به هدف نهایی که دارد نزدیک می کند و در نهایت زیبایی مورد نظر شما را تامین می کند.

لیفت پلک چشم با پلاسماجت نامی آشنا برای شما می باشد. بسیاری از شما شاید پیش از این نام هایی مانند پلاسما تراپی و یا استفاده از دستگاه پلکسر را شنیده باشید. باید به شما بگوییم که همه این نام ها، نام دیگر دستگاه پلاسماجت می باشد.

مهمترین نکته ای که در مورد استفاده از دستگاه پلاسماجت باید بدانید این است که در صورت استفاده از این دستگاه شما با هیچ عارضه خطرناکی روبرو نخواهید بود و این می تواند برای شما بسیار مورد توجه باشد. از همین رو این روش می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین روش های لیفتینگ شناخته شود.

نحوه لیفت پلک چشم با دستگاه پلاسماجت

لیفت پلک چشم با پلاسماجت روشی چندان پیچیده محسوب نمی شود و همانطور که به شما گفتیم عوارض خطرناکی هم برای شما به همراه نخواهد داشت. در ابتدا باید بدانید که در این روش نقاط ریزی به فاصله کم از سطح پوست توسط دستگاه پلاسما جت سوزانده می شود.

این سوزانده شدن توسط پلاسماپن هیچ اثر اسکاری بر روی پوست به جا نمی گذارد. این عمل باعث تبخیر بخش هایی از لایه های عمقی پوست می شود، بنابراین پوست ناحیه جمع می شود. این مکانیزم پلاسماتراپی باعث شده است که از آن برای لیفت نواحی مختلف پوست استفاده شود.

مهمترین کاربرد دستگاه پلاسماجت

استفاده از دستگاه پلاسماجت برای جوانسازی پوست می باشد. اما در این بین لیفت پلک چشم با پلاسماجت شاید به عنوان مهمترین کاربرد این دستگاه شناخته شود. یکی از بهترین کاربردهای این روش لیفت پلک با پلاسماجت است.

در حقیقت با این روش می توان بلفاروپلاستی بدون جراحی انجام داد. با استفاده از این روش می توان مشکل افتادگی پلک خفیف تا متوسط را درمان کرد. قابل ذکر است که این روش درمانی بدون نیاز به جراحی و بیهوشی است و پس از پلاسماجت پلک هیچ گونه زخم و اسکاری بر روی پلک ایجاد نمی شود.

مزایای استفاده از پلاسماجت برای لیفت پلک چشم

اگر شما از دستگاه پلاسماجت استفاده کنید می توانید مزایای زیادی را تجربه کنید. اما اگر هنوز تصمیم به استفاده از لیفت پلک چشم با پلاسماجت نگرفته اید به شما توصیه می کنیم حتما این بخش از مطلب را مطالعه کنید. ما در این بخش از مقاله قصد داریم برخی از مهمترین مزایای استفاده از این روش برای لیفت پلک چشم را به شما معرفی کنیم.

این مزایا می تواند در تصمیم گیری شما برای استفاده از این دستگاه بسیار موثر باشد. برخی از مهمترین مزایای استفاده از این روش برای لیفتینگ پلک چشم عبارت است از:

  • لیفت پلک چشم با پلاسماجت یکی از روش های مدرن و بسیار به روز در علم پزشکی و زیبایی محسوب می شود. اگرچه این روش درمانی به صورت کامل غیر تهاجمی محسوب نمی شود اما باید بدانید که این یک روش کمتر تهاجمی محسوب می شود. نکته ای که باید بدانید این است که اگرچه این روش به صورت صد درصدی غیر تهاجمی محسوب نمی شود اما مانند روش های غیر تهاجمی پوست و بافت پوستی شما به دلیل استفاده از این روش به هیچ عنوان دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد.

 

  • نکته بسیار مهم دیگری که می تواند یکی از مهمترین مزایای لیفت پلک چشم با پلاسماجت باشد این است که اگر شما از این روش استفاده کنید نیاز به دوره نقاهت در بیمارستان و یا در منزل ندارید. به این ترتیب شما بلافاصله پس از اینکه فرایند لیفتینگ خود را به پایان رساندید می توانید برای انجام کارهای روزمره خود به سراغ کارهای خود بروید و از این بابت نگران هیچ چیزی نباشید. به این ترتیب این روش می تواند برای شما جذابیت های بسیار زیادتری داشته باشد.

 

  • استفاده از این روش برای لیفتینگ شما را از بیهوشی بی نیاز میکند. شما برای اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید نیاز ندارید که بیهوش شوید و تنها با استفاده از کرم های موضعی آن بخش از صورت شما دچار بی حسی موضعی شده و شما می توانید کاملا هوشیار باشید.

 

  • نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که لیفت پلک چشم با پلاسماجت برای شما می تواند روشی بسیار ارزان و مقرون به صرفه باشد. در عین حالی که شما هزینه های زیادی را متحمل نخواهید شد به کمک این روش کیفیت بالایی را هم تجربه خواهید کرد.

 

  • تعداد جلسات پلاسماجت محدود بوده و تنها در یک تا 3 جلسه می توان نتیجه مورد نظر را به دست آورد.
  • ماندگاری پلاسماجت زیاد بوده و بلند مدت است به همین دلیل می توانید به راحتی بر روی این روش به عنوان یک روش کاملا ماندگار حساب کنید.
  • انجام این روش بدون درد بوده و حتی پس از جلسه نیز فرد هیچ دردی را حس نخواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *