لیزر مو زائد

هزینه لیزر موهای زائد در کرج

هزینه لیزر موهای زائد در کرج

یکی از دغدغه های اکثر خانم ها یا آقایان رشد موهای زائد است زیرا افزایش موهای زائد در زیبایی پوست بدن و صورت تاثیر منفی دارد و همواره به دنبال حذف کامل موهای زائد خود می باشند .در سال های اخیر و با پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی، دستگاه لیزر موهای زائد طراحی و تولید شد که می توان گفت اکثر موهای زائد را حذف کرده و رشد آنها را کاهش می دهند.

امروزه کلینیک های زیبایی پوست  و مو انواع خدمات زیبایی در زمینه لیزر موهای زائد را ارائه میدهند به طوری که با استفاده از لیزرموهای زائد هر نقطه ای از بدن می توانید پوستی صاف و بدون مو داشته باشید البته ناگفته نماند که لیزر موهای زائد به صورت جلسات منظم بایستی در تایم های زمانی دقیق انجام شود تا نتیجه کامل به دست بیاید. قطعا بسیاری از افراد به خاطر هزینه لیزر موهای زائد این کار را انجام نمیدهند و از روش های سنتی جهت حذف موهای زائد استفاده می کنند اما می توانید از کلینیک های معتبری که در زمان های خاص تخفیف می گذارند استفاده کنید.

کلینیک سامان اسکین در ارائه خدمات لیزر موهای زائد دارای تخفیف بسیار مناسبی است که با بهترین هزینه می توانید پوست بدن یا صورت خود را به صورت کامل لیزر نمایید.کافی است در صفحه اصلی سایت سامان اسکین جشنواره تخفیف لیزر بدن را مشاهده کنید و از شرایط لیزر موهای زائد در کرج مطلع شوید.

 

محبوبیت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد این روزها به طور گسترده ای محبوب شده است. روش لیزر به این صورت است که با استفاده از انرژی نوری متمرکز یا لیزر که توسط ملانین موجود در پوست جذب می شود، موهای زائد را از بین می برد. این پرتو انرژی با تبدیل شدن به گرما باعث از بین رفتن فولیکول های مو در پوست می شود. نتیجه کاهش رشد مو یا تاخیر در رشد است.

می توان گفت، لیزر موهای زائد یک روش عالی برای از بین بردن دائمی موهای ناخواسته و زائد بدن است. این روش درمانی توانایی  از بین بردن موهای تیره و درشت صورت، بازوها، زیر بغل، پاها، بیکینی و … را دارد. لیزر موهای زائد استفاده از لیزر برای سوزاندن فولیکول های مو است.

پس از چند جلسه مراجعه و درمان با لیزر، رشد موها را متوقف می کند و در نتیجه موهای زائد تقریبا به طور دائم از بین خواهند رفت که آرزوی بسیاری از افراد است. زمانی که می خواهید درمان های لیزر موهای زائد خود را انجام دهید، مطمئنا می خواهید که بیشترین اثرگذاری را داشته باشد و بهترین نتیجه را دریافت کنید. خوشبختانه کارهای خاصی وجود دارد که می توانید برای تحقق این امر انجام دهید.

 

عملکرد لیزر موها چگونه است؟

به طور خلاصه و ساده، لیزر موهای زائد با تبدیل نور پرتوی لیزر به گرما کار می کند. نور به رنگدانه (ملانین) در مو جذب می شود. رنگدانه تیره نور را جذب می کند و آن را به گرما تبدیل می کند. سپس گرما بر روی فولیکول های مو تأثیر می گذارد تا از رشد مو جلوگیری کند.

برای از بین بردن فولیکول مو، لامپ فولیکول مو که در آن خون موها با رشد اکسیژن فراهم می گردد، باید نابود شود و همچنین حذف سلولهای بنیادی که مسئول بازسازی موها هستند نیز باید نابود گردد. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید به دمای حدود 70 درجه نیازمند می باشید. عملکرد لیزر موهای زائد یک امر بسیار ساده و قابل درک می باشد.

موهای تیره تر و ضخیم تر، رنگدانه بیشتری را در خود نگه می دارند و باعث جذب نور بیشتری می شوند. به همین دلیل مهم است که موهای خود را قبل از لیزر کردن، موم نکنید و یا آن ها را پاکسازی نکنید، زیرا اگر مو در پوست وجود نداشته باشد، راهی برای درمان لیزر با آن وجود ندارد.

برای یادآوری، آنچه اتفاق می افتد این است که نور ساطع می شود، سپس توسط رنگدانه در مو جذب می شود، از طریق موها عبور می کند و به گرما تبدیل می شود و ریشه را از بین می برد. آن مو از بین می رود و رشد نمی کند! این تعریف بسیار ساده و مؤثر می باشد.

 

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

درد لیزر موهای زائد یکی از عوارضی است که ممکن است شما چیزهای متفاوت و متناقضی در مورد آن شنیده باشید. ممکن است در میان دوستان یا آشنایان شما کسی تجربه لیزر موهای زائد با درد زیاد و یا سوختگی داشته باشد. از طرف دیگر ممکن است از فرد دیگری شنیده باشید که لیزر موهای زائد اصلا درد ندارد. حتی بسیاری از کلینیک‌ها ادعا می‌کنند که دستگاه لیزر آنها کاملا بدون درد است.

برای جواب دادن به این سوال، اول باید توضیح بدهیم که لیزر موهای زائد چگونه کار می‌‌کند و چرا برای برخی پوست‌ها دردناک می‌شود؟ اما اگر بخواهیم یک پاسخ کوتاه داشته باشیم، باید اشاره کنیم که درد لیزر موهای زائد به چند عامل مختلف بستگی دارد:

 

  • رنگ و نوع پوست شما
  • فناوری ساخت دستگاه لیزر
  • استفاده از خنک کننده مناسب دستگاه
  • انرژی و توان نوری خروجی لیزر
  • سبک زندگی و مراقبت‌های شما قبل از لیزر
  • طول موج استفاده شده برای پرتوهای لیزر
  • استفاده از روش‌های کنترل یا کاهش درد

 

درد رفع مو زائد صورت ، در واقع یک درد سطحی از نوع یک است که به همان سرعتی که به وجود می‌آید، از بین خواهد رفت. این درد با سوختگی سطحی پوست و تحریک عصب‌های حسی زیر پوست، در ارتباط است. به بیان دیگر، شما درد سوختگی را حس خواهید کرد، نه درد ناشی از فشار یا وارد شدن جسم خارجی به درون بدن.

 

عوارض جانبی احتمالی استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد می تواند باعث تحریک جزئی پوست گردد. حتی در صورت استفاده دقیق و با دقت در یک محیط بالینی، لیزر موهای زائد باعث بیشتر شدن سوزش جزئی پوست در بیشتر بیماران می شود. این سوزش مانند سوختگی آفتاب نیست زیرا لیزر مورد استفاده در این روش میزان مشابهی از گرما و نور متمرکز را به لایه های فوقانی پوستی رها می کند.

به طور معمول، این تحریک بعد از چند درمان اول بدتر می شود. با این حال، پوست ناحیه مورد نظر، با تنظیم نور و گرما لیزر در طول دوره کامل یک رژیم درمانی، درمان می شود. برای تسکین کوتاه مدت، بیماران بهتر است یک کمپرس سرد یا یخ را در منطقه آسیب دیده اعمال کنند. در برخی موارد، متخصصان از بی حسی موضعی پوستی نیز استفاده می کنند تا این درد را در طول عمل کاهش دهند.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد همیشه ایمن نیست. همانطور که اشاره شد، لیزر موهای زائد در بین افرادی که به دنبال راه حل های زیبایی و درمانی برای کاهش موهای بدن هستند، بسیار محبوب شده است. با این حال، این افزایش محبوبیت باعث شده است تا رقابت زیادی در این زمینه ایجاد شود. حتما باید دستورالعمل پزشکان متخصص لیزر را جدی گرفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *